Klacht: Extreme nalatigheid en herhaaldelijk verzuim tot actie

wezijnerklaarmee op 23 februari 2023 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Extreme nalatigheid en herhaaldelijk verzuim tot actie voor het repareren van onze gloednieuwe vloer.

Er ontstonden na het leggen van onze visgraat vloer in augustus 2022 op de begane grond al vrij snel kieren tussen de vloerdelen. De klacht is 2 weken na het leggen al doorgegeven aan Karwei en we zijn inmiddels 7 maanden later. Na een maand is er iemand geweest van De Montage Dienst die bevestigde dat het niet goed was en dat het gemaakt moest worden. Het is nu februari en er is nog steeds niemand geweest en we moeten elke keer zelf contact zoeken omdat er niets gebeurd. We hebben hier ruim 1600,- euro voor betaald en het is werkelijk schandalig hoe slecht we worden geholpen.

Er worden beloftes gedaan die keer op keer niet worden nagekomen, er worden dingen gezegd die niet kloppen en ze verzuimen het om de minimale inspanning te verrichten om een reparatie afspraak te maken met ons. Tot onze grote verbazing kregen we vorige week maandag een e-mail dat er iemand (?) was langs geweest die vrijdag ervoor en dat ze er vanuit gaan dat de klacht is opgelost. Aannames die gebaseerd zijn op niets (want ze zijn niet geweest) en wij zitten nog steeds met een vloer die lijkt op één grote gatenkaas. We waren die vrijdag de gehele dag thuis en er is niemand langs geweest en we zijn ook niet gebeld (wat eigenlijk was afgesproken). We hebben opnieuw aangegeven dat er niemand is geweest en we niet zijn gebeld en sindsdien hebben we weer niets vernomen. Alle exacte datums, printscreens van het contact en complete afhandeling van de klacht vanaf augustus 2022 is in de ingebrekestelling lezen die vorige week op woensdag 15 februari is ontvangen door hen op het hoofdkantoor, deze is ondertekend en aangetekend verstuurd naar Storkstraat 2, 3833 LB LEUSDEN. Inmiddels is er gisteren een brief de deur uit gegaan voor het ontbinden van de overeenkomst omdat ze ons eenvoudige verzoek voor een reparatie afspraak nog steeds niet zijn nagekomen. Deze is vandaag op 23 februari ontvangen door hen via een aangetekende brief op het hoofdkantoor. Hiermee maken we de overeenkomst ongedaan van de legservice via Karwei via Uw Montage Dienst door MD Laminaat ongedaan en ontvangen we graag z.s.m. ons geld terug. Ons geduld is op, we zijn klaar met de lakse afhandeling en willen gewoon een vloer zonder gaten en kieren – maar dat is blijkbaar teveel gevraagd.

kortom: een ENORM gebrek aan behoorlijke afhandeling van onze klacht.

Gewenste Oplossing:

Door een enorm gebrek aan redelijke afhandeling van onze klacht willen we na 7 maanden ons geld terug van de legservice van Karwei via Uw Montage Dienst door MD Laminaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wezijnerklaarmee