Klacht: 3 maanden wachten op badkamermeubel

Mireille88 op 17 januari 2012 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat we in oktober een nieuwe woning hebben hebben we in november een badkamermeubel besteld bij Karwei Hulst. Na ruim 5 weken wachten kregen we eindelijk het telefoontje dat we ons meubel konden gaan ophalen. Eenmaal thuis aangekomen bleek het de verkeerde kleur te zijn. En na telefonisch contact werd ik gerustgesteld dat ik het terug kon komen brengen en een nieuw bestellen.
Het is fout gemaakt door een medewerker en ik baalde enorm dat er weer 5 weken overheen zouden gaan, dus ik vroeg om een vergoeding (wie kan er nog eens 5 weken zonder meubel?) Er werd mij verteld dat de vergoeding in de vorm zou zijn van een spoedbestelling. Binnen 10 werkdagen heeft u het juiste meubel werd mij verteld.
2 weken later werd ik gebeld dat er geen wastafel bij besteld zou zijn! De volgende fout die ze gemaakt hadden en deze werd echter wel in onze schoenen geschoven door een onsympathieke medewerker. We moesten maar opnieuw betalen was de boodschap, gelukkig hadden we nog de bon waar op stond dat dit al betaald was.
We zijn inmiddels weer 5 weken verder en het meubel hebben we nog steeds niet. Dus geen vergoeding en toch echt hun fout.

En dat te bedenken dat het niet het goedkoopste meubel is en we al duizenden euro’s hebben besteed in de Karwei afgelopen maanden! Dit is geen manier om vaste, en goede klanten zou ik zo denken te behouden!

Gewenste Oplossing:

Een passende vergoeding.

Alle klachten die gemeld zijn door