Klacht: Kapotte ps4

op 09 mei 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kapotte ps4 geleverd bij mij thuis. Vervolgens zegt bol.com vrolijk dat ik een tweede kan kopen en dan de andere terug kan sturen dus moet ik eerst 2 ps4’s kopen om 1 werkende te krijgen belachelijk en ook nog niet eens excuses aanbieden voor defect maar gelijk met de vinger naar sony wijzen schandalig

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik een werkende ps4 thuisgeleverd krijg zonder dat ik een 2e hoef te kopen en gecompenseerd word voor de belachelijke service die ik kreeg van bol.com zowel telefonisch als over de mail.

Als ze gewoon gelijk zeiden we sturen je een nieuwe toe als je dan de defecte terugstuurt had er geen probleeem geweest.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 09 mei 2017 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Ik zie dat je de defecte PS4 inmiddels teruggestuurd hebt. Deze is door ons ontvangen. Je kunt, als je dit nog wenst, een andere PS4 bestellen.

Als je nog vragen hebt, kun je reageren op de e-mail welke ik je gestuurd hebt.

Groeten,
Manon van bol.com

. . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door Vbuss88