Klacht: kapotte massagestoel al 2 keer zelfde

op 22 juni 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb dit jaar 2 keer een massagestoel besteld maar allebei keren onbruikbaar. ..de eerste keer was de doos beschadigd aangekomen en de onderdelen waren kapot stoel kon ik nie gebruiken. na veel bellen heen en weer werd t niet thuis opgehaald m,et veel moeite naar paar plaatsen om te retouren. 2e keer was de doos nog erger beschadigd maar ik dacht dat dat de stoel goed zou zijn. nou t is te gek voor woorden maar de stoel viel uit elkaar . ik heb fotos gemaild maar niet gereageerd .ik ben teleurgesteld dat ik 2 keer zelfde artikel krijg want het was een cadeau .ik heet nyla Raghoe en doe geen bestelling meer

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nyla