Klacht: Kapotte besteklades

op 02 april 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

In 2009 een keuken gekocht bij kk onlangs zijn beide fronten van de lades los gekomen door dat de bevestigingsmateriaal is stuk gegaan ik heb dus enkel iets nodig om het frontje aan de ladebak te bevestigen. Ik heb kk gebeld en gemaild en fotos gestuurd van het probleem ik kreeg te horen dat de garantietermijn is verlopen dat wist ik zelf ook wel
Maar het probleem is dat zij niet meer met de leverancier van mijn keuken werken en daar door moet ik dus gehele nieuwe ladebaken kopen en dat gaat mij bijna €200 kosten maar ik kan er niks aan doen dat die leverancier er niet meer is!! Ik heb nogmaals gebeld voor een betere oplossing maar kreeg te horen dat er aan de prijs niks ging veranderen. Ik heb het gevoel dat ze mij die €200 door mn strot dauwen ik zou nog terug gebeld worden maar heb niks meer van ze gehoord met andere woorden betalen of weg wezen! Erg jammer!!!
Ik snap zelf ook wel dat ik iets moet betalen.

Wanneer kk een passende oplossing vind! Het is een klein probleempje maar met te grote kosten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

Bericht van KeukenConcurrent

1 jaar geleden - Beste mevrouw Bekmez, Indien een onderdeel niet meer leverbaar is of een leverancier is niet meer beschikbaar om onderdelen te leveren is dat vervelend. Dit betekend namelijk dat de complete bak inclusief geleiders vervangen moeten worden. Ik ga maandag voor u kijken of ik hierin nog iets voor u kan betekenen. Met vriendelijke groet, Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 06 juni 2016 om 09:05 geantwoord

Beste mevrouw Bekmez,

Ik heb inmiddels begrepen dat de ladebakken zijn geleverd en de service nu 100% naar tevredenheid is opgelost. Ik ga deze klacht dan ook melden als zijnde afgehandeld. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben verneem ik dat graag via webcare@keukenconcurrent.nl.

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Bekmez2009