Klacht: Kapot product

op 11 juli 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Toen ik het product kreeg deed die het perfect maar daarna maakte die kortsluiting in me pc

Gewenste Oplossing:

Als ik me geld terug krijg of een bon dat ik voor het zelfde geld een nieuwe kan krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 11 juli 2016 om 08:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Myrthe, bedankt voor je melding. Ik heb je gegevens kunnen vinden en er neemt zo spoedig mogelijk iemand contact met je op.
Vriendelijke groet, Margot van bol.com
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . .

Alle klachten die gemeld zijn door M0USLY