Klacht: Kapot kofferslot

op 14 oktober 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Bij aankomst in het hotel waar ik verbleef, kwam ik erachter dat het cijferslot van mijn koffer stuk was. Ik kon de koffer wel openen, maar niet meer sluiten. Hierop direct een mail gestuurd met dit verhaal, waarop mij een overzicht werd gestuurd met de documenten die ik moest aanleveren. Hierop de mail beantwoord waarop ik aangaf nog in het buitenland te verblijven en niet alle documenten binnen handbereik te hebben. Hiernaast was ik ook niet in het bezit van een schaderapport, gezien ik pas bij aankomst in het hotel erachter kwam dat het slot kapot was. Mij is teruggemaild dat ik ook na mijn vakantie deze zaak kon afhandelen met hun en dat ik alleen de bon op hoefde te sturen. Ik citeer: ” In uw bericht vraagt u ook naar het schaderapport. U kunt dit rapport alleen maar aanmaken nadat u bent geland. Het zal nu niet meer mogelijk zijn om dit aan te maken. Indien u geen schaderapport heeft zal u wel een bon nodig moeten hebben van uw bagage. Anders is het voor mij niet mogelijk om te compenseren.” Hierop de bon opgestuurd met 2 foto’s van het slot. Vervolgens krijg ik de volgende mail terug: ” Helaas kan ik aan de hand van deze documenten u nog geen vergoeding aanbieden. Voordat ik u een vergoeding kan aanbieden voor de schade aan uw koffer zal ik een bon van de reparatie of een bewijs dat de bagage niet meer te repareren valt moeten ontvangen.
Indien u de koffer kunt laten repareren kan ik de kosten hiervan volledig vergoeden. In het geval dat dit niet meer mogelijk is zal ik u helaas geen volledige vergoeding kunnen aanbieden omdat u geen schade rapport heeft aangemaakt.”

Ik verwacht een redelijke vergoeding voor de stress die het mij heeft bezorgd gedurende mijn vakantie en het stukgemaakte kofferslot door toedoen van Transavia. Hiernaast wordt er mij iets toegezegd, wat vervolgens wordt verdraaid en mijzelf in de schoenen wordt geschoven, wat niet acceptabel is. Er wordt iets stukgemaakt van mij door een ander, waarop ik recht heb op een vergoeding. Ik verwacht dat de manager van custom care contact met mij opneemt met een redelijk vergoedingsaanbod.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vijanti