Klacht: kan niet bestellen

op 11 oktober 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou graag bestellen maar wanneer ik overga naar betalen krijg ik een scherm waarop staat : oeps, er is een fout opgetreden, het ligt aan ons niet aan jullie, probeer het later eens opnieuw. Ik heb al 3 dagen geprobeerd en al 2 x getelefoneerd, ik ben het stilaan beu

Gewenste Oplossing:

ik wil graag mijn bestelling kunnen plaatsen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 11 oktober 2016 om 10:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Beste mevr. Mobaliu,

Gisteren is er contact met je opgenomen en is gebleken dat je bestelling is geplaatst.

Vriendelijke groet,
Imro
bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Monbaliu