Klacht: Kan na overgang van UW naar Vinted na aankoop niet meer inloggen. Geen oplossing.

Jos Robijn op 30 oktober 2020 over Vinted.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Na overgang van United Wardrobe naar Vinted (wordt nadrukkelijk gepusht in UW app na de overname door Vinted), heb ik me geregistreerd en een eerste aankoop gedaan. heb betaald via Ideal. Allemaal goed gegaan. Een dag later wil ik checken wat de status is van de aankoop, maar kan niet meer inloggen via de mobiele app, maar ook niet meer via de website op de computer. In beide gevallen blijf ik steken op de pagina waarop het telefoonnummer moet worden geverifieerd. Welke ik al tientallen malen heb gedaan (geeft app ook aan). Reacties van helpdesk is alleen maar in het Engels en algoritme. Zeer onbetrouwbaar. Ik hoop dat ik mijn geld niet kwijt ben, maar vrees het ergste. Voel me opgelicht / in mijn hemd gezet. Ik staak na 3 uren mijn pogingen en hoop op het beste. United Wardrobe was wel betrouwbaar. Was als klant van United Wardrobe wel zeer tevreden.

Een persoonlijke reactie in plaats van een algoritme. Een mogelijkheid om iemand te bellen. In het Nederlands, alles is in het Engels. Ik heb er geen moeite mee, maar ik kan me voorstellen anderen wel.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vinted.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vinted.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jos Robijn