Klacht: Kan geen pakbon printen na online betaling met IDEAL

op 28 september 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gister account aangemaakt, pakketje aangemaakt en betaald met IDEAL….helaas kon ik met geen mogelijk een pakbon printen, kon het ook nergens vinden in het systeem…Gebeld met klantenservice die doodleuk vertelde dat dat inderdaad vaker voorkomt, wanneer je met ideal betaald kun je geen bon printen…hoe krijg ik mijn 3,04 dan terug vroeg ik……
U kunt over 30 dagen!!!!!! terugbellen met de klantenservice en zij helpen u verder……
en of ik de volgende keer maar op een andere manier wilde betalen dan….met paypal ofzo….
Belachelijk, niemand gaat 30 dagen wachten, de meeste mensen vergeten het denk ik of hebben daar geen zin in en denken laat maar zitten die paar euro. Ik vind het schandalig dit, je weet dat iets niet werkt….biedt het dan niet aan als betaalmogelijkheid en laat het zeker niet de bedoeling zijn dat de gedupeerde klant dit moet oplossen!!
Nou kan ik wel 3 euro missen maar als iedereen dit doet…..nou tel die euro”s maar bij elkaar op UPS!!!

Gewenste Oplossing:

Lijkt me duidelijk....hoe je ook betaald...je moet een bon kunnen uitprinten en de historie kunnen terugvinden in je account zodat je die bon alsnog kunt uitprinten. Dit werkt bij Kiala prima namelijk

Het pakje is inmiddels met post.nl verstuurd maar ik zal toch het trackingnummer van UPS even geven, wie weet krijg ik mijn geld terug. Zo snel mogelijk uiteraard! Ik heb nog een bevestigigingsmail van alles uiteraard dus die kunnen ze krijgen op aanvraag.

1ZMB02T3YZ00022012

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 28 september 2017 om 11:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze welgemeende excuses voor dit zeer vervelende voorval. Helaas is het de procedure dat momenteel IDEAL betalingen pas na 30 dagen gecrediteerd kunnen worden. Wij begrijpen dat dit een veel te lange periode is en dit issue is reeds intern geescaleerd om hiervoor een betere oplossing te vinden. Zodra deze er is zullen wij u hierover direct per email informeren. Daarnaast zullen wij ons best doen de kosten zo spoedig mogelijk aan u te crediteren.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Bericht van UPS

9 maanden geleden - Goedemiddag, Zodra er enig nieuws is zal u worden geinformeerd. Uw betaling is gedaan met IDEAL dus uw gegevens zijn bij ons bekend. E.e.a. is gisteren geescaleerd en zodra er een oplossing is laten wij het weten. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Heeft op 15 november 2017 om 15:25 geantwoord

Geen communicatie meer geweest...geen geld terug

Reactie van de melder van de klacht Wijmpie

6 maanden geleden - TOT OP HEDEN NIKS GEHOORD VAN UPS EN GEEN GELD TERUG GEKREGEN.....WAT EEN SLECHT BEDRIJF ZEG.....

Alle klachten die gemeld zijn door Wijmpie