Klachten over Juristu

43 klachten opgelost
1.4 /10
26 stemmen

Bedenkelijke werkwijze

Klacht van Klaproos2021 op 06 oktober 2021 over Juristu in de categorie Incassobureaus

Reageren niet op brieven. Van advocaat en gaan inhoudelijk nergens op in. Blijven je bestoken je met dreigende SMS brieven, telefoontjes en mails. En vertikken het correspondentie via advocaat te laten lopen zoals gevraagd. Lees meer

Totaal niet transparant

Klacht van Lexion op 24 september 2021 over Juristu in de categorie Incassobureaus

Goedendag, Ik heb Juristu benaderd om geld voor mij terug te halen als zij vanaf de 1e dag transparant waren geweest was ik niet me ze in zee gegaan. Ik ben niet goed door ze ingelicht was Juristu wil is zoveel mogelijk... Lees meer

inzage dossier

Klacht van Pierre Coolen op 29 april 2021 over Juristu in de categorie Incassobureaus

In maart 2020 heb ik Juristu opdracht gegeven om een openstaande factuur bij een belgische klant te incasseren. Ik heb 1210,00 euro betaald aan Juristu voor de dagvaarding. september 2020 nog steeds niets vernomen van Juristu over het verloop van deze kwestie. tot... Lees meer

Compliment van Veldhovenkerkdriel op 19 augustus 2021 over Juristu

Is niet het juiste bedrag waar ik eigenlijk recht op had maar ik ben er helemaal klaar mee na 3 jaar.
Volgende keer een goed erkend incassobureau zoeken.
Dit heeft me nu 2000,- euro gekost.

Compliment van Walter723 op 04 juli 2020 over Juristu

JA, eindelijk (het duurde even) zie ik het betreffende bedrag op mijn rekening! Bedankt voor de bemiddeling.

Compliment van rijnberg87 op 05 maart 2020 over Juristu

verkeerde einddeclaratie was het verhaal, het is inmiddels betaald.