Klachten over Juristu

2.0/10
35 stemmen

Wanprestatie

Klacht van op 28 december 2020 over Juristu in de categorie Incassobureaus

In november 2019, heb ik Juristu Incassodiensten B.V. ingeschakeld voor het innen van een openstaande vordering. Op 2 maart 2020 heeft de Rechtbank mijn vordering toegewezen. Ik word hier pas 5 weken later op 7 april 2020 door Juristu van... Lees meer

Slechte ervaring

Klacht van op 12 november 2020 over Juristu in de categorie Incassobureaus

Vreselijk bedrijf, zeer slechte communicatie komt afspraken niet na. Zeer pushende manier van afhandelen en niet luisterend naar de klant. Zijn niet eerlijk over de aanpak en de no cure no pay. Geen aanrader ontzegt je niet maar zorgt alleen... Lees meer

Compliment van Walter723 op 04 juli 2020 over Juristu

JA, eindelijk (het duurde even) zie ik het betreffende bedrag op mijn rekening! Bedankt voor de bemiddeling.

Compliment van rijnberg87 op 05 maart 2020 over Juristu

verkeerde einddeclaratie was het verhaal, het is inmiddels betaald.

Compliment van Kvelt op 02 december 2019 over Juristu

1 Het is mevrouw Velt. Dat zou JURISTU na ruim een jaar mogen weten.
2. Dit is zeker geen oplossing. Er wordt totaal niet ingegaan op de problemen. Dit is puur een zijweg inslaan / om het verhaal heen draaien.
3. Er zijn wel degelijk meer zaken om beslag op te leggen. Dit wordt alleen niet gedaan.
4. Ik zou contact met JURISTU opnemen/communiceren alvorens \"direct\" een klacht in te dienen? Ik doe al maanden niets anders. Overigens is het niet direct een klacht. De zaak loopt immers ruim een jaar.
Het zou netjes zijn, en door mij gewaardeerd worden indien JURISTU eindelijk de afspraken nakomt.