Klachten over Juristu

1.8 /10
36 stemmen

Klopt echt niks

Klacht van op 10 september 2020 over Juristu in de categorie Incassobureaus

Afrekening klopt niet, tegenpartij alles betaald, toch dubbele kosten op mijn afrekening. Bellen nooit terug, ik zat te wachten ( zoals in mail stond) op uitspraak rechter, zitting was geweest. Echter bleek dit niet te kloppen. Afrekening gekregen terwijl zaak... Lees meer

inzage dossier

Klacht van op 25 augustus 2020 over Juristu in de categorie Incassobureaus

ik vraag al vanaf januari mijn volledige dossier deze heb ik tot op heden niet gehad Juristu beweerd van wel het enige wat ik heb gekregen zijn wat documenten met concept er op en een aantal vraagtekenser zijn wat... Lees meer

Compliment van Walter723 op 04 juli 2020 over Juristu

JA, eindelijk (het duurde even) zie ik het betreffende bedrag op mijn rekening! Bedankt voor de bemiddeling.

Compliment van rijnberg87 op 05 maart 2020 over Juristu

verkeerde einddeclaratie was het verhaal, het is inmiddels betaald.

Compliment van Kvelt op 02 december 2019 over Juristu

1 Het is mevrouw Velt. Dat zou JURISTU na ruim een jaar mogen weten.
2. Dit is zeker geen oplossing. Er wordt totaal niet ingegaan op de problemen. Dit is puur een zijweg inslaan / om het verhaal heen draaien.
3. Er zijn wel degelijk meer zaken om beslag op te leggen. Dit wordt alleen niet gedaan.
4. Ik zou contact met JURISTU opnemen/communiceren alvorens \"direct\" een klacht in te dienen? Ik doe al maanden niets anders. Overigens is het niet direct een klacht. De zaak loopt immers ruim een jaar.
Het zou netjes zijn, en door mij gewaardeerd worden indien JURISTU eindelijk de afspraken nakomt.