Klacht: jumbo bonnen die niet bestaan

op 14 juli 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Deze klacht is reeds gemeld en ten onrechte als opgelost gemeld.

Ik wil graag dat de keukenconcurrent potentiele klanten niet misleidt, door hen ‘een jumbo bon’ te beloven die zij vervolgens lees ook niet na een paar weken ontvangen!

Ik heb niets ontvangen! Waarom doet Keukenconcurrent dit. Dit is alles behalve oke!

mvg,

Stoppen met iets beloven en dit niet nakomen!
Alsnog de bon verstrekken en niet na een paar weken, en het dan vervolgens niet doen!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

5 maanden geleden - Beste meneer Ben Alla, U heeft 12 juni een mail ontvangen van de heer Veltman waarin hij aangeeft dat hij de Jumbo pas naar u op zal sturen. Ook heeft hij u uitgelegd waarom de pas in eerste instantie niet aan u was verstuurd. Ik ga er voor u achteraan wanneer u de pas gaat krijgen daar dhr Veltman heeft aangegeven dat deze binnen enkele weken opgestuurd zou worden. Met vriendelijke groet, Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht N.B.A

5 maanden geleden - dat heeft u goed gezien LEES: 12 juni!!! Het is dus ruim 1 maand geleden!! Ik wil de onderste steen boven halen, om zo andere potentiele klanten te waarschuwen. Want dit is niet bepaald netjes! Dat zou u ook niet leuk vinden!! Het hoort niet! Wat verstaat u onder enkele weken?

Bericht van KeukenConcurrent

5 maanden geleden - Beste meneer Ben Alla, Zoals aangegeven ga ik dit voor u navragen. Ik kom hier graag bij u op terug. Met vriendelijke groet, Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 31 juli 2017 om 15:38 geantwoord

Beste meneer Ben Alla,

Onze excuses voor de vertraging en onduidelijkheid betreffende de tegoedbon van de Jumbo. Deze is voor u aangevraagd maar helaas kan deze vanwege de vakantie van onze collega pas in de 2e helft van augustus aan u toegestuurd worden. Wij vragen u hiervoor derhalve nog heel even geduld alstublieft.

Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

Heeft op 01 augustus 2017 om 21:37 geantwoord

we zijn inmiddels 2 maanden verder. Ik begrijp nu dat het gewoon een marketing stunt was. Heel klantonvriendelijk!

Bericht van KeukenConcurrent

4 maanden geleden - Beste meneer Ben Alla, Wij kunnen begrijpen dat u erg ontevreden bent over de wachttijd van de bon maar nogmaals: u krijgt deze alsnog toegestuurd maar wij verzoeken u hiervoor nog even om uw geduld. Met vriendelijke groet, Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door N.B.A