Klacht: Miscommunicatie

Roel van den Berg op 30 januari 2020 over Stage Entertainment Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Wij zijn gisteravond vol verwachting naar het Circustheater gegaan. Bij aankomst kregen wij te horen dat i.v.m. een ingelaste middag voorstelling de avond editie was geannuleerd en ik zou daar met emails van op de hoogte zijn gebracht ?? Uw medewerkster aldaar was bijzonder vriendelijk en behulpzaam, morgen (vandaag) zouden wij benaderd worden door Eventin om dit te regelen en wij zouden een presentje? krijgen. Vanmorgen ben ik inderdaad door Eventim gebeld, dat ik geen emails en voicemail heb gekregen werd in twijfel getrokken.

Op 251 en afgelopen dinsdag heb ik wel email ontvangen met header; Het is bijna zover. Je gaat naar Anastasia en Morgen is het zover. Je gaat naar Anastasia. En vandaag ,als kers op de taart, een mail ; Dank voor je bezoek aan Anastasia .Uw Customer Service medewerker mailt; We hebben getracht je de tijdswijziging tijdig mee te delen. Helaas zijn de mailingen niet gelezen en de voicemail niet afgeluisterd. ref 115466275

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stage Entertainment Nederland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stage Entertainment Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roel van den Berg