Klacht: Je zou maar jarenlang trouwe klant zijn

op 14 juni 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Na de grote update van ziggo konden we geen Netflix meer kijken, geen Movies Series, geen Disney, geen opnames terugkijken. Hiervoor contact opgenomen. Dan krijg je weer hetzelfde riedeltje: we sturen een splitter op en een coax kabel, dit moet u eerst proberen. Werkt dit niet dan kunnen we GRATIS een monteur het op laten lossen. Prima, gaat weer tijd overheen en uiteindelijk werkte dit dus niet en moest er een afspraak met de monteur gemaakt worden. De monteur komt meteen tot de conclusie dat de wandcontactdoos vervangen moet worden (dat is toch iets wat de helpdesk misschien ook hadden kunnen weten?). Kosten 50 euro….Huh? Het was toch gratis. Nee dit hoort bij de binnenbekabeling. Dat kan wel zo zijn maar we hebben duidelijk afgesproken dat het ons niets gaat kosten. Terug contact opgenomen met ziggo via de chat (want via te telefoon ben je zo een half uur verder), Nee hoor, in dit geval is de monteur gratis. Dus niet!

De monteur is weg en onze wifi repeaters van TP-Link doen niets meer. Vanalles geprobeerd, reset, opnieuw installeren. Niets werkt. Weer maar even bellen en weer dat (veel te lange) bandje aanhoren. Alles uitgelegd aan de medewerker van Ziggo en gevraagd of ze vanwege alle ellende (wekenlang geen goed internet, geen Netflix maar wel voor betalen etc.) ons misschien tegemoet zou kunnen komen door de 50 euro niet door te berekenen of ons misschien een set Wifi repeaters aan te bieden. Na een half uur aan de lijn te hebben hangen weten jullie de uitkomst waarschijnlijk al: onmogelijk!!!

Beste ziggo (ik schrijf dit bewust met kleine letter), als je nieuwe klant wordt krijg je: een set wifi repeaters of korting op je abbo kosten én gratis Wifi service aan huis! We gaan pas weg als alles werkt zeggen jullie in de reclames!

Een bestaande klant die al tientallen jaren abonnee is krijgt na de grote update die problemen veroorzaakt bij de dus helemaal NIETS (dit schrijf ik dus ook bewust met hoofdletters).

Complimenten voor jullie medewerkers die echt goed getraind zijn in vriendelijk blijven en afwimpelen.

Ik wil dat de 50 euro niet wordt doorberekend en/of een set wifi repeaters gratis! Zodat het weer werkt zoals vóór de grote update, want het werkte prima namelijk!

En daarbuiten wat meer coulance voor vaste klanten!

Alle klachten die gemeld zijn door Jeniesjo