Klacht: jaarafrekening van essent

op 14 september 2016 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil alleen graag de jaar rekening van essent deze moet syncasso mij geven omdat ik daar de laatste twee rekeningen betaald heb.
Maar ik kan mailen en bellen maar krijg geen jaar rekening.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn jaar rekening heb want ik wil de meterstanden kontroleren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 14 september 2016 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste bennie32,

Uit uw gegevens kan ik opmaken dat uw dossier/account is doorgezet naar de incassopartner. In deze gevallen beantwoorden wij geen vragen meer en kunnen daarom niet aan uw verzoek voldoen.

Ik zou u willen adviseren om contact met hen op te nemen om een kopie van de jaarafrekening te ontvangen of de meterstanden op te vragen.

Met vriendelijke groet,

Ron
Essent Webcare

Heeft op 14 september 2016 om 12:14 geantwoord

Misschien is het probleem niet duidelijk dat is juist dat syncasso daar geen antwoord op geeft.

Alle klachten die gemeld zijn door bennie32