Klacht: Jaar afrekening

op 12 februari 2018 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onjuiste datum meter standen,door de nieuwe slimme meter moeten wij dit jaar drie weken langer verbruiken .een jaar is een jaar,en niet langer.herhaaldelijk gebeld ,,slecht geholpen ,mensen zitten niet op juiste positie.een langere periode of é v t bij betaling door onjuiste opneem datum zal door mij het é v t bedrag tot het datum opname juist is aan andere jaren elke keer terug geboekt worden totdat het aangepast is.bij problemen die wij daar door oplopen zullen wij hier via programma kassa uit proberen te komen.

Gewenste Oplossing:

Datum van eind afrekening tot 8 februari terug verrekent is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 13 februari 2018 om 13:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Schoonenberg,

Ik begrijp dat u een jaarafrekening wilt ontvangen over de periode van een jaar en dat de meterstanden op een onjuiste datum worden afgelezen.

Een jaarnota wordt bij een slimme meter niet altijd na precies een jaar gefactureerd. Dit hangt onder andere af van het laatste maandelijks termijnbedrag en wanneer dit in rekening wordt gebracht.

Ik kan mij voorstellen dat u voor een exacte periode van een jaar een rekening wilt ontvangen. Ik heb dit besproken met onze klachtenafdeling. Er wordt binnen 2 werkdagen contact met u opgenomen, zodat we samen met u tot een oplossing kunnen komen.

Met vriendelijke groet,
Chiara

Webcare Essent

Alle klachten die gemeld zijn door Schoonenberg