Klacht: jaar afrekening

op 11 mei 2017 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Mijn huidige jaar afrek: 2016 / 2017 is een ontzettend groot verschil
in vergelijk met 2015/2016 toen terug te ontvangen e 181.46 en daar voor ook terug . Maar nu is het zo ben mijn b.v de 181.46 kwijt en moet ook nog eens 29.94 bij betalen , dat komt neer dat ik in 2016/2017 een
meer verbruik had in totaal( verlies) van e211.41 ,met de zelf aantal personen ik en mijn zoon ( vanaf 08- 2012 ) geen meer personen .
Daar naast wil ik aangeven dat de CV ook in de winter nooit voor 18u
wordt aan gezet en dan nog niet meer dan op 20 graden en om 24u
af gezet wordt altijd en ook in 2a3 kamers niet aan staat DUS ???
Hoe kan dit Essent dit is te gek voor woorden . Klanten behouden ?
MAAR DE VRAAG IS AAN U IS WILT U MIJ A U B TERUG BELLEN
IK KAN GEEN 0900 MEER GEBRUIKEN , EN DIT IS VOOR MIJ EEN HELS KARWEI 0164 684911 Kreeft Geeft U hier gehoor aan
Heb Essent geprobeerd te bellen 09 -05 + 10 – 05 geen door komen aan

Het herzien van mijn jaar afrekening t a v o a 2015/ 2016
Daar ik mij anders genoodzaakt zal zien bij de concurent
me laat voorlichten voor goedkoper energie
Maar spreek de wens uit dat het niet zover hoeft te komen !!!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Essent

3 maanden geleden - Beste meneer Kreeft, Naar aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact met elkaar gehad. We hebben de situatie uitvoerig besproken. Ik heb u uitgelegd wat de reden is voor de bijbetaling op de jaarafrekening. U was het hier na ons gesprek niet mee eens. Helaas heb ik uw ontevredenheid niet weg kunnen nemen. Gezien er inhoudelijk aan de jaarafrekening niks mankeert, heb ik uw klacht gesloten. Mocht u nog vragen hebben of opmerkingen, dan kunt u ons een e-mail sturen naar webcare@essent.nl. Met vriendelijke groet, Michael Webcare Essent

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 11 mei 2017 om 14:19 geantwoord