Klacht: iPhone7plus besteld, iphone5 geleverd

op 07 juli 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Onlangs heb ik bij bol.com een losse telefoon gekocht, deerden hiervan:

Eind vorig jaar koos ikzelf bij mijn telefoonsanbieder voor een nieuw toestel; iPhone 7plus. Mijn neefje is hier al maanden dolenthousiast over en ik bood hem ook zo’n telefoon aan, mits hij zou zorgen voor een diplome dit jaar. (Een leuke win-winstuitkering, en ls trotse peettante wilde ik dit wel doen)

Je raadt het vast alweer… GESLAAGD! Gelukkig had ik al een week van tevoren een telefoon gekocht bij bol.com. Daar had ik immers zelfs 30 dagen retourrecht, betrouwbaarheid en service. Het pakketje werd netjes en ongeopend bij me afgeleverd. Maar omdat ik nog niet wist of mijn neef geslaagd was, verdween het agewoon even in de kast. Maar gelukkig was er goed nieuws en kon ik hem zijn langverwachte telefoon overhandigen .

Echter toen ik hem twee weken later weer zag, merkte ik dät hij met een hele andere telefoon zat te spelen, dan een iphone7plus. Maar blijkbaar was dat dus welke er in het pakketje zat. Mijn neefje,zo goed opgevoed, wilde niet ondankbaar overkomen en het me niet zeggen had hij dat maar wél gedaan..

Ik besloot gelijk contact op te nemen met bol.com, want mijn 30 dagen waren immers nog niet eens voorbij. Vanmorgen (6 juli kreeg ik een reactie:

“Ik heb deze vraag neergelegd bij het hoofdkantoor. Zij geven het aan vreemd te vinden dat dit na weken pas wordt geconstateerd. Helaas kunnen we niets voor je betekenen hiervoor.”

Belachelijk gewoon en ik voel me enorm belazerd! Ik heb dus blijkbaar €850,- betaal voor iets wat tegenwoordig al te koop is voor volgens mij een vierde ervan En niemand die dit oplost? Wat is dat nu voor service?!

Terugbetaling van het aankoopbedrag. Dit pik ik niet namelijk! Hierbij stuur ik u een foto van mijn eigen telefoon en daarnaast de toegestuurde veel te kleine, voor mijn neefje.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 07 juli 2017 om 10:47 geantwoord

Heeft op 07 juli 2017 om 11:14 geantwoord

Wat een beroerde slechte service! Ik heb u mijn verhaal menigmaals uitgelegd, op dezelfde manier. Dus een eventueel leugen oid (tegenwoordig schijnt iedereen zo vindingrijk te zijn) zit er dus niet in. Ik vind het ronduit belachelijk en afschuwelijk dat u zo met uw klanten omgaat en een fiks bedrag uit de zak klopt en ver logens bij u zelf houdt. Geheel onrechtmatig. In dit geval gaat het ook nog eens om een bedrag van zo'n €500,- wat het verschil maakt. \"bol.com, de winkel van ons allemaal\" is de slogan. Maar geheel voor uw eigen broekzak. Ik vind dit echt niet normaal en zal dit overál uit de doeken gaan doen. Facebook, twitter en zelfs tvprogramma's gaan benaderen. Zit u echt op zulk soort reclame te wachten, vraag ik me af? Als ik mijn klacht niet meende en niet serieus was, dan had ik me er allang bij neergelegd. Maar die moeite ga ik zeer zeker nemen, om de waarheid achter bol.com neer te zetten voor heel Nederland. Enorm bedankt voor al jullie klantvriendelijkheid en hulp, die er niet was en ik wens u alvast sterkte met het oplossen van de reclame.

Alle klachten die gemeld zijn door Kitty Reijbroek