Klacht: Iphone XR Reparatie

Alternate Text
Daniel
Voor bedrijven
Jouw review telt!
Je hebt een review over MediaMarkt geschreven
Voeg foto toe
Daniel
3 reviews
1 ster: zeer slecht
Zojuist
Iphone XR reparatie
Iphone XR reparatie

Iphone XR laten vallen, gelukkig verzekerd bij de MediaMarkt met hun partij Allianz. Je denkt dan dat alles natuurlijk vlekkeloos gaat verlopen, maar niks is minder waar.

Nadat de Iphone netjes aangemeld te hebben bij de verzekering, werd ik doorgestuurd naar de Mediamarkt om de Iphone in te leveren ter reparatie en een prijsopgave.

Zo gezegd, zo gedaan. Ik naar de Mediamarkt en werd naar een uur wachten geholpen aan de servicebalie, drukte kan natuurlijk gebeuren. Toen ik aan de beurt was werden mijn gegevens netjes van de Iphone afgehaald en overgezet op een ‘eigen geregelde’ vervangend toestel, want een leentoestel krijg je niet bij de MediaMarkt. Tijdens dit proces, werden er ondertussen ook nog een vijftal andere klanten geholpen, waardoor ik bij elkaar 3 uur in de winkel ben geweest.

Na een week kreeg ik netjes bericht van mijn prijsopgave. Van te voren was mij al verteld dat dit iets langer kon duren vanwege de huidige coronacrisis. De prijsopgave heb ik toen naar mijn verzekering doorgezet, welke na 3 dagen mij een akkoord gaf en het geld overmaakte op mijn rekening. Ik heb toen direct de MediaMarkt gemaild op het mailadres wat mij doorgegeven was. Ik kreeg vervolgens geen bevestiging waarna ik meerde mailadressen van de MediaMarkt geprobeerd heb te mailen, echter op deze mails kwam ook geen antwoord, of ik kreeg de mail direct terug.

Na enige tijd heb ik toen telefonisch contact opgenomen met de MediaMarkt, waarin ik akkoord heb gegeven op de reparatie. Zij beloofden mij dat ik binnen 24 uur daarvan een bevestiging zou krijgen, dat gebeurde niet. Mijn vriend heeft toen nogmaals telefonisch contact opgenomen met de MediaMarkt, het akkoord was toen wederom niet doorgegeven en de telefoniste bood haar excuses aan en zei dat het inderdaad een fout vanuit hen was, omdat de opdracht niet door iemand was uitgevoerd. Er zou wederom een aantekening gemaakt worden en contact met mij worden opgenomen door MediaMarkt Breda.

Een dag later kreeg ik een e-mail van MediaMarkt Rotterdam, dat er nog steeds geen akkoord was doorgegeven voor mijn reparatie, waardoor ik wederom samen met mijn vriend naar de MediaMarkt toe ben gereden om de zaak af te handelen.

Bij de MediaMarkt is toen met 1 druk op de knop akkoord gegeven op mijn reparatie, dat duurde letterlijk 5 minuten. Er werd nogmaals excuses aangeboden en verteld dat er sprake was van een miscommunicatie intern. Ik kreeg vrijwel direct daarna een mail dat mijn reparatie goedgekeurd was.

Al met al ben ik nu ruim een maand mijn telefoon al kwijt en zal de reparatie nog steeds op zich laten wachten. Ik verwacht enige tegemoetkoming vanuit de MediaMarkt, want dit is geen service. Over de verzekering heb ik geen slecht woord, daar werd alles snel en duidelijk geregeld.

Ik weet in ieder geval dat ik mijn volgende toestel niet meer aan zal schaffen bij de MediaMarkt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iphonexrreparatie