Klacht: iPhone x 256gb abonnement bij betaling toestel

op 07 juni 2018 over Mobiel.nl in de categorie Mobiele Telefonie

Order 2218607 mobiel.nl

Ik heb 3 dagen geleden een toestel bestelt bij Vodafone met bij betaling van 186,44

Ik W8 nog steeds op levering van deze bestelling meerdere keren contact gehad met mobiel.nl geven aan storing te hebben, en dan via de mail wordt er gezegt dat het nog in behandeling is bij Vodafone , op website van mobiel staat voor 12 bestelt zelfde dag in huis , of de volgende dag . Ik vind het niet normaal
Meer .

W8
Nog steeds op
Goedkeuring Vodafone de order staat nog steeds in behandeling . Op website mobiel.nl staat voor 12 bestelt zelfde dag in huis of
Wellicht volgende dag

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mobiel.nl over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mobiel.nl in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mobiel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mobiel.nl

Heeft op 08 juni 2018 om 08:22 geantwoord

Beste Justyna1986,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

Helaas heeft de provider Vodafone op dit moment een storing bij het aansluiten van Vodafone-abonnementen. Met deze reden is het op dit moment nog niet mogelijk het Vodafone-abonnement voor jou te activeren. Zodra we deze mogelijkheid wel hebben, maken we dit direct in orde.

Op onze website staat beschreven op werkdagen voor 12:00 uur besteld, is dezelfde avond bezorgd. Indien je dit gewenst had bij jouw bestelling, had dit moeten worden aangevinkt. Je hebt gekozen voor een PostNL Standaard zending.

De betaling van 186,44 euro is op dit moment nog niet aan ons voldaan. Graag willen we je vragen de iDEAL betaling te voldoen.

Zodra het Vodafone-abonnement is aangesloten, sturen we je de bestelling toe.

Het team van Mobiel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Justyna1986