Klacht: iPhone na 3,5 maanden nog steeds niet geleverd.

op 17 juni 2017 over T-Trading in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb begin maart 2017 een refurbished iPhone 6S 64Gb besteld bij T-Trading via Groupon. We zijn vandaag 3,5 maanden later, en ik heb het product nog steeds niet ontvangen. Ik heb al ontelbare keren geprobeerd contact op te nemen met T-Trading via telefoon en via email. Meestal krijg ik geen antwoord. De keren dat ik toch iemand kon spreken werd mij beloofd dat alles snel in orde zou komen. Niet dus. Telkens opnieuw werden beloftes gemaakt, telkens opnieuw werden ze gebroken. Ik ben het nu helemaal beu. Het toestel is ondertussen minder waard dan toen ik het kocht. Ik wil de bestelling dus annuleren, en ik wil mijn geld terug (579€ te storten op rekening nummer BE90 7343 2408 9032). Ik heb hen dat ook gemeld, maar naar goeie gewoonte komt er geen enkele reactie. Ik wil T-Trading dan ook formeel in gebreke stellen.
Met vriendelijke groeten,
Dieter Van Besien (België).

Gewenste Oplossing:

Geld terug - 579€ te storten op rekening nummer BE90 7343 2408 9032

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar T-Trading over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door dietervanbesien