Klacht: internet storing

op 07 september 2015 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Klacht Ziggo

Betreft: Storing internet

Wifi ontvangst is goed, maar de bites komen niet of mondjesmaat binnen.
De computer staat meer stil dan geven van informatie.

Na 4 dagen storing heb ik vanochtend ik telefonisch contact gezocht met Ziggo.

Na 14 min. wachttijd een uiterst vriendelijke man die voortvarend te werk ging.
Tijdens deze werkzaamheden viel de telefoon stil en kreeg ik te horen dat dit nummer niet bereikbaar was.
Opnieuw Ziggo gebeld. 19 minuten in de wacht, een andere collega.
De man zou mogelijk technisch goed op de hoogte zijn , maar begeleidend en luisterend is niet zijn sterkste punt.

Negen maanden geleden heb ik een contract bij Ziggo. Bij problemen dient Ziggo dan ook adequaat op te treden en de problemen niet af te schuiven.
Zeker wanneer tweemaal wordt gezegd dat Ziggo niet verantwoordelijk is voor ontvangst van Wifi, vind ik een zeer zwak gegeven.

Vervolgens was het advies de modem te verplaatsen uit de meterkast ( Nota bene door de monteur geïnstalleerd) Ik vertelde dat ik met de computer 1 meter van de modem ook te weinig bites kreeg.

Antwoord van de tweede man “”Ik moest maar met een kabel verbinding maken en kijken of het probleem dan is opgelost””. Ik vertelde dat ik met de computer 1 meter van de modem ook te weinig bites kreeg. Uiteraard bleek dat ook na kabelaansluiting de bites slecht te ontvangen was

Tweede advies was “” anders maar op de website van Ziggo kijken hoe ik een andere frequente zou kunnen nemen””

Als ik te weinig bites krijg en ik een soms vijf minuten moet wachten voordat een site te bekijken is ( immers ik krijg ondanks een goede verbinding geen of weinig bites en soms staat de boel vijf minuten stil, dan is een advies op de website van Ziggo te kijken, beslist niet de oplossing.

Ik kan dan ook niet anders zeggen dat de service van de tweede man en dus van Ziggo, zeer slecht is. Ik wens dan ook daadwerkelijk per omgaande een oplossing voor bovenstaand probleem..

Graag Uw reactie

R.B.Visser
Het Hof van Rolde 4
9451PZ Rolde
Tel. 0592 866843

D.d. 7 september 2015

Daadwerkelijk helpen, daar waar nodig is. Niet de verantwoordelijkheid afschuiven, door te zeggen dat Ziggo niet verantwoordelijk is voor ontvangst WIFI.
Ziggo moet de service verlenen door adequaat daadwerkelijk de problemen op te lossen

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Alle klachten die gemeld zijn door Visserrb