Klacht: Internet

op 20 december 2017 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Problemen met internet.aggelopen week 13 december meerdere personen gesproken van telfort klanten service.ieder persoon van klant contact centrum komt met zijn goedkopere optir.Met wifi versterker.op het laatst na meerdere prrsonen gesproken te hebben uiteindelijk iemand van de technische dient heeft gezegd v10 modems hebben we niet op voorrraad word bestelt.neem over een week contact met ons op nu dat ik bel krijg ik een zagarijnige koppige vrouw aande lijn om de minuut herhaalt zij mevrouw is het duidelijk u krojgt geen V10 modem terwijl ik haar liet weten kom maar met een duidelijke oplossing van de internet storing..ik vind als zo een grote provider moet je duidelijke regels hebben.dus niet uit je kont schijten.bij ons zeggen zo als je zo maar dibgen belooft of roept en je komt je aspraak niet na…dit is de kant van mijn verhaal…die oude mevrouw die in de menopouxd ziet moet niet bij klantcontact centrum mensen te woord staan..kan beter thuis achter de aanrecht past beter…ik wil zo snel mogelijk als kan oplossing voor internet storing of zo snel mogelijk van provider wisselen.

Gewenste Oplossing:

beloftes na komen dus een oplossing voor altijd niet tijdelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kom beloftes na