Klacht: interactieve hd recorder voor bestaande klanten

op 04 april 2013 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

we zijn al 25 jaar klant bij ziggo en nu zag ik dat de hd recorder aangeboden word voor €49 voor nieuwe klanten. ik heb telefonisch contact gehad met ziggo met de vraag of ze deze actie ook voor ons regelen. dit kon maar dan wel voor een bedrag van €199 terwijl diverse vrienden van ons die 10 jaar klant zijn en exact hetzelfde pakket als ons hebben dit wel hebben gekregen. na wat doorvragen kon ik het ineens krijgen voor €99. ook daar ben ik het niet mee eens want dan zijn ze met twee maten aan het meten dus heb ik gevraagd naar een leidinggevende maar die krijg je niet aan de telefoon. je moet het maar doen met een persoon die zelf geen beslissingen mogen nemen. deze heeft wel overleg gepleegd en kon ik de recorder voor €75 inclusief alle kosten(dus ook de verzendkosten ) krijgen. om niet weer de discussie aan te gaan ben ik akkoord gegaan hiermee. maar 3 dagen later krijg ik een brief van ziggo waarin staat dat €75 exclusief €9,50 verzendkosten zijn. weer contact gehad en weer een discussie met dezelfde persoon(deze had me zijn naam gegeven i.v.m. eventuele problemen) en weer naar een leidinggevende gevraagd. maar die krijg je niet te spreken.inmiddels is geregeld dat de verzendkosten niet voor mijn rekening zijn maar ze moeten bij ziggo toch echt eens gaan nadenken waar ze mee bezig zijn aangezien er nu veel aanbiedingen zijn van andere bedijven en op deze manier klanten weggaan bij ziggo.

dat als ik in de toekomst vraag naar een leidinggevende die ook daadwerkelijk te spreken krijg want hoe kan ik anders contact met zo iemand krijgen. je moet als klant er maar vanuit gaan dat als ze achter de schermen overleg plegen dit ook werkelijk gebeurt.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door elsloo1963