Klacht: samenwerken

op 10 december 2016 over InHomeFurn in de categorie Internetshops - Interieur

Jullie hebben allemaal dezelfde ervaring als ik. Betalen en vervolgens geen levering. Met enig speurwerk heb ik de eigenaar (telefonisch) gesproken. De uitkomst daarvan was:
– hij heeft via meerdere juristen claims gekregen namens cliënten die net als jullie gedupeerd zijn. Eis: geld terugbetalen.
– naar mij de belofte gedaan om voor een bepaalde datum het geld terug te storten (wat vervolgens niet is gebeurd).
Wederom contact met hem opgenomen, maar betrokkene is onvindbaar (verhuist en andere telefoonnummer). Thans bezig hem op te sporen.
Wat nu nodig is, dat u en ik gaan samenwerken!!! Neem hiervoor contact met mij op via info@tenhoeve.eu (o.v.v. InHomeFurn). Samen staan we sterken en kan de juiste juridische procedure worden gevolgd.

`-

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over InHomeFurn

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over InHomeFurn nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Auke ten Hoeve

3 jaren geleden - De betrokkene is inmiddels opgepakt en gedetineerd. Ik roep iedereen op om - voor zover je dat nog niet hebt gedaan - aangifte te doen bij de Politie. Verder, geef dit aan mij door. Namens alle mensen die bij mij dan bekend zijn, wil een verzoek bij het Openbaar Ministerie neerleggen om jullie aangiftes toe te voegen bij het strafrechtdossier dat nu wordt voorbereid. En, jullie (als slachtoffers) belanghebbenden zijn. Verder, door hem (en zijn mogelijke handlanger) civielrechtelijk te benaderen en namens ons allen het geld terug te betalen. Ik kan via deze forum niet de namen noemen van de verdachten. Daarom de oproep eerder om samen te werken. U kunt mij bereiken via auke@tenhoeve.eu en 0640323123.

Alle klachten die gemeld zijn door Auke ten Hoeve