Klachten over InHomeFurn

Hieronder kunt u zien welke klachten er over InHomeFurn zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van InHomeFurn in de categorie Internetshops - Interieur

2 klachten gemeld
1.0 /10
14 stemmen
14

Tijdslijn

Betaald maar niets ontvangen

Klacht van op 12 oktober 2017 over InHomeFurn in de categorie Internetshops - Interieur

Op 14/7/2016 deed ik een aankoop van 2 zetels met ottoman tbv 935,5€ Ik heb echter nooit een levering van dit bedrijf ontvangen. Ze beantwoorden ook mijn mails niet meer. Dit zijn oplichters. Het bedrag werd met bancontact betaald. Ik legde... Lees meer

samenwerken

Klacht van op 10 december 2016 over InHomeFurn in de categorie Internetshops - Interieur

Jullie hebben allemaal dezelfde ervaring als ik. Betalen en vervolgens geen levering. Met enig speurwerk heb ik de eigenaar (telefonisch) gesproken. De uitkomst daarvan was: - hij heeft via meerdere juristen claims gekregen namens cliënten die net als jullie gedupeerd zijn.... Lees meer

Betaald maar nooit ontvangen

Klacht van op 29 november 2016 over InHomeFurn in de categorie Internetshops - Interieur

Op 15 juli '16 bestelde en betaalde ik meubels bij InhomeFurn online. In het begin ontving ik enkele mails maar nog steeds geen meubelen. Er is al overal klacht ingediend maar desondanks is het nog steeds mogelijk om via hun... Lees meer

Betaald hangarmatuur, maar nooit ontvangen

Klacht van op 28 november 2016 over InHomeFurn in de categorie Internetshops - Interieur

Op 18 augustus een hangarmatuur bij InHomeFurn.com besteld. Vrijwel direct tot 3 maal toe orderbevestiging via e-mail gekregen. Het bedrag overgemaakt en daarna nooit meer iets gehoord. Ook op diverse e-mails is niet gereageerd en het is verder onmogelijk contact... Lees meer

Ik heb een bestelling geplaatst voor een booglamp mijn reserveringsnummer is 300000299 die moest ik dan wel eest betalen,heb ik ook gedaan via bancontact 176.50€ .Je krijgt direct een mailtje dat alles goed ontvangen is en de levering zal... Lees meer

Ik bestelde goederen en kon niet via kredietkaart betalen, Heb dan overschrijving gedaan. daarna niet meer gehoord, vele mails blijven onbeantwoord en op website is in mijn account plots bestelling zelfs verdwenen. bestelling was nr 300000302 Lees meer

Meubels betaald, nooit geleverd

Klacht van op 26 oktober 2016 over InHomeFurn in de categorie Internetshops - Interieur

Op 7 oktober bestelde en betaalde ik meubels via de website inhomefurn.com. Vrijwel onmiddellijk kreeg ik een orderbevestiging via online sales manager Chris Munters. Daar er een probleem was met betalen via creditcard vroeg men mij een overschrijving te doen.... Lees meer