Klacht: ingewikkeld

op 09 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik verstuurde graag pakketten via Kiala want dat was goedkoop en makkelijk maar wat is jullie site ontzettend ingewikkeld. Het lukt me niet om een I-deal betaling te doen en het kiala punt waar ik normaal naar toe ga is momenteel niet beschikbaar…

Het zou fijn zijn om als particulier een minder ingewikkeld proces te hoeven door te lopen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor deze vervelende ervaring. Kunt u aangegeven welke foutmelding u heeft gekregen of waar het mis ging ? Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht fluitenkruidje

1 maand geleden - Ik kon geen I-deal betaling doen en weet niet meer welke code ik toen kreeg. Ook werd er gevraagd om een bepaald nummer (klantnummer?)

UPS

Heeft op 10 oktober 2017 om 09:49 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende situatie. Wij gaan uw klacht melden bij onze IT afdeling om het probleem zo spoedig mogelijk opgelost te krijgen.

Mochten er bij u verder nog vragen zijn dan kunt u deze altijd stellen aan onze Klantenservice die u kunt bereiken via 020-5040500.

UPS Social Media Team.

Alle klachten die gemeld zijn door fluitenkruidje