Klacht: ingewikkeld

op 09 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik verstuurde graag pakketten via Kiala want dat was goedkoop en makkelijk maar wat is jullie site ontzettend ingewikkeld. Het lukt me niet om een I-deal betaling te doen en het kiala punt waar ik normaal naar toe ga is momenteel niet beschikbaar…

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn zijn om als particulier een minder ingewikkeld proces te hoeven door te lopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor deze vervelende ervaring. Kunt u aangegeven welke foutmelding u heeft gekregen of waar het mis ging ? Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht fluitenkruidje

1 maand geleden - Ik kon geen I-deal betaling doen en weet niet meer welke code ik toen kreeg. Ook werd er gevraagd om een bepaald nummer (klantnummer?)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 10 oktober 2017 om 09:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende situatie. Wij gaan uw klacht melden bij onze IT afdeling om het probleem zo spoedig mogelijk opgelost te krijgen.

Mochten er bij u verder nog vragen zijn dan kunt u deze altijd stellen aan onze Klantenservice die u kunt bereiken via 020-5040500.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team.

Alle klachten die gemeld zijn door fluitenkruidje