Klacht: Vasthouden geld

Nathalie op 23 oktober 2020 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De belastingdienst heeft mijn teruggaaf belasting inkomen 2018 per ongeluk gestort op een rekening die geblokkeerd staat. Voor deze ING rekening heb ik een aflos afspraak waar ik me elke maand netjes aan hou. Ik heb gevraagd aan de ING of ze het geld willen overmaken naar een rekening waar ik wel bij kan. Het antwoord was nee omdat het geen inkomen betreft. Dus belasting terug gaaf inkomen belasting is geen inkomen?? Volgens mij heeft het alles met mijn inkomen te maken en nu houden ze geld vast wat helemaal niet van hun is. Terwijl ik elke maand netjes aflos volgens afspraak.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het overgemaakte geld van de belasting word overgemaakt naar een rekening waar ik wel bij kan aangezien het wel inkomen is ( teveel betaalde belasting over mijn inkomen)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

2 jaren geleden - Beste Nathalie, We hebben telefonisch contact gehad. In overleg met de afdeling achterstanden heb ik de klacht naar hen doorgestuurd. Zij zullen dan ook contact met je opnemen. Graag hoor ik of dit gelukt is. Voor nu een fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groet, Jildou ING Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 27 oktober 2020 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Nathalie.

We zijn inmiddels al weer een paar dagen verder. Ik hoop dat het allemaal nog naar tevredenheid is opgelost.

Omdat we niets meer van je hebben gehoord sluit ik deze klacht af.
Mocht er nog iets niet duidelijk zijn kun je ons altijd contact met ons opnemen via een van de beschikbare kanalen:

https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/index.html

Vriendelijke groet,

Margreet
ING|Webcare

Reactie van de melder van de klacht Nathalie

2 jaren geleden - Ik heb net reactie gehad van ING. Ze doen helemaal niks!!! Oftewel zoek het maar uit mevrouw.... wij zijn geen persoonlijke bank maar een zakelijke bank!

Nathalie

Heeft op 27 oktober 2020 om 10:52 geantwoord

Dit is geen oplossing!

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie