Klacht: onbeschoft en onprofessioneel gedrag van een kredietadviseur ING BANK

Michael Aken, van op 18 oktober 2021 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil een klacht indienen over een hypotheekadvies bij een ING bank. Ik ben al 12 jaar klant bij de bank en samen met mijn partner wilde ik vragen naar de mogelijkheid van een hypotheeklening. Helaas gedroeg de medewerker zich schokkend niet leuk tegen mij. Ik probeerde een telefonische afspraak te maken. Hij eerste instantie verklaarde mij dat hij slechts een beetje Engels sprak. Ik probeerde makelijk zeg wat ik wacht ik, maar hij sprak me een chaotische en weinig begrepen manier omdat waarschankalijk mij begreep niet. Ik besloot het Nederlands praten te proberen, helaas verklaarde de medewerker opnieuw dat hij het niet verstond. toen ik vroeg om iemand andere die beter met een buitenlander zou kunnen praten, kreeg ik hard als antwoord met vloeiend Engels dat ik een nummer moest bellen (de medewerker zorgde er niet voor dat ik het opschreef, hij gaf het snel, chaotische. ik kon het niet op dit momeent opschrijven nergens deze helaas) toen voegde hij triomfantelijk, vloeiend Engels, zei tegen mij dan hij niet van plan verder me nog meer te helpen. Hij heeft opgehangen. Ik belde opnieuw omdat ik niet kon geloven dat de bankadviseur zich zo onprofessioneel en onbeleefd tegen de klant gedroeg zijn. Helaas hoorde zelfde maneer en weer dat ik geen hulp meer zou krijgen en bye liet de medewerker de telefoon weer vallen. Dit komt mijns inziens neer op discriminatie op grond van afkomst helaas. Het spijt me heel erg dat ik zo ben behandeld. Ik heb besloten geen gebruik te maken van het aanbod van deze bank en zal alle rekeningen sluiten. Ik ben het niet eens met zo’n drastisch gebrek aan geen respect voor mij van de bank. Bankservice is echt waar onder het niveau. Ik kwam er vaak achter. Deze situatie was niet eerste ik zie gebrek aan professionaliteit en de fundamenten van basis cultuur van team – medewerkers ing tegen klanten . Helaas was deze situatie overdreven en laaste. Ik raad het niet aan om naar deze bank te gaan. Waarschijnlijk een vestiging in Hilversum .

Gewenste Oplossing:

disciplinair gesprek met kredietadviseur

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

3 jaren geleden - Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. Op ing.nl/contact vind je alle contactmogelijkheden. We helpen je daar graag verder. Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Reactie van de melder van de klacht Nataliaaa

3 jaren geleden - Typish antwoord. Nee bedankt. Altijd onder het voorwendsel mij te beschermen, bescherm je jezelf altijd tegen het doen van enig werk en tegen verantwoordelijkheid. Genoeg van dit.Als dat simpel het was op via ing.nl/contact, ik zou er geen openbare klacht over schrijven via Klacht.nl omdat helaas ik wens niet praten met automatic-bot ING. Geoneg grapje meer a.u.b.! Ik probeerde veel keer telefonische contact omnemeen maar niemad was bereikbaar naturlijk. Ik probeerde via facebook en ook ik krijgt geen hulp, alleen gewoon arrogante reacties van Daphne en zij naturlijk me doorsturen verder, zoals hier.. Mensen moet twee keer nadenkenn voordat ze een rekening openen bij deze ING NL bank. Aub, maak jezelf niet belachelijk meer, in deze situatie als bank heb minimum eer en waardigheid dan moet je zelf contact met mij opnemen. Dat is zo makelijk, je kun vond mijn naam als je zie hier my email, je heb zelfde in system. Maar, het is echter nog makkelijker voor je de stoom link hier te sturen voor mij, het is echt overdreven als je denkt dat ik daar nog niet eerder heb gekeken. Dat is typische praktijk ING en gebrek aan respect voor de klant op het hoogste niveau. 12 jaar lang heb ik geleerd over uw methoden om klanten af en ze niet te respecteren. Maak jezelf niet belachelijk, en leer elke klant te respecteren. Aub nog dwing disciplinaire consequenties af met betrekking tot uw medewerkers omdat ze zich ongestraft voelen. Negeer deze klacht uiteindelijk, want dat is beste het wat je doen

Alle klachten die gemeld zijn door Nataliaaa