Klacht: Offboarding

VIP ESTATE op 11 juli 2021 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben syndicus van het gebouw SUMMERWOOD Schaliemolenstraat 14 in Wilrijk.
Op10 juni 2021 deelde ING mee dat de zichtrekening en de spaarrekening Summerwood werden afgesloten.
Onmiddellijk heb ik nieuwe rekeningen geopend bij Fortis:
zichtrekening BE28 0019 0805 9920
spaarrekening BE02 0343 1933 1540.
Ik vraag ING de saldi van de oude rekeningen over te dragen naar de nieuwe rekeningen Fortis
Ondanks mijn herhaald aandringen heeft ING deze operatie niet uitgevoerd.
Mevrouw Myriam Johnson, aan de balie Lange Gasthuisstraat in Antwerpen heeft mij willen helpen, maar haar pogingen zijn mislukt.
De toestand is dramatisch. De kas Summerwood is leeg. Ik kan de facturen niet meer betalen.
Ik vraag dringend actie.
Ik vraag een afspraak op uw kantoor om een en ander toe te lichten.

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn wanneer de saldi zijn overgedragen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

3 jaren geleden - Beste VIP ESTATE. Via dit kanaal neem je contact op met ING Nederland. Ik heb het vermoeden dat je klacht gaat over ING België. Als dit juist is, adviseer je om contact op te nemen met ING België voor deze kwestie. Mocht het vermoeden onjuist zijn, kun je het beste met ons bellen via: ☎ 31 20 22 888 88 (🕑 ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00) Vriendelijke groet, Margreet ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht VIP ESTATE

3 jaren geleden - Ik neem telefonisch contact met 00 31 20 22 888 88.

Reactie van de melder van de klacht VIP ESTATE

3 jaren geleden - Mijn klacht heeft te maken met het kantoor ING gelegen aan de Meir 48 in 2000 Antwerpen. ik vraag een bespreking/afspraak met Myriam Johnson aan de balie aan de Lange Gasthuisstraat. Zij kent mijn probleem ten gronde. DRINGEND;

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 13 juli 2021 om 09:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen VIP ESTATE,

Je bent nu in contact met ING Nederland. De verschillende landen hebben geen toegang tot elkaars klantgegevens. Ik raad je dus aan om in contact te komen met ING België; https://www.ing.be/nl/retail/contact

Hopelijk is jouw probleem snel opgelost. Wens je desondanks een fijne dag en alvast een mooie zomer toe!

Groet,
Lysanne
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door VIP ESTATE