Klacht: inloggen

Leemrijse op 16 oktober 2021 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens het inloggen met de nieuwe gegevens, moet ik een app downloaden. De rekening waar ingelogd moet worden, beschikt niet over een mobiel, door eigen app van ING kan het ook niet door de kinderen gedownload worden. Dan is de volgende keuze, een scanner.
Vandaag 16 oktober en dan moet je wachten op een scanner dat voor 1 november moet gaan komen.

Vroeger, niet zo heel lang geleden, kon je inloggen via het internet op je rekening. Door de tegenwoordige tijd waarin iedereen verknocht is aan een mobiel, ben je verplicht een app te gebruiken. Lekker mee gaan met de tijd, en de ouderen nog verder achterstellen.

Gewenste Oplossing:

Gewoon kunnen inloggen op ING met je gebruikersnaam en wachtwoord, zoals voorheen ook mogelijk was. Het verplichten van een app, is leuk voor de jongeren en niet voor ouderen. 85 plussers raken hierdoor steeds meer verwijderd van de technologie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

3 jaren geleden - Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden. Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Alle klachten die gemeld zijn door Leemrijse