Klacht: Inchecken KLACHT

op 18 september 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Op 13-09-2016 heb ik willen inchecken wat na 16 keer opnieuw geprobeerd te hebben nog steeds niet lukte,ik heb op 05-02-16 al de vlucht geboekt inclusief een stoelreservering 1D zowel heen als terug reis 1D.
I.V.M. beenklachten (Chronisch) Altijd als ik vlieg reserveer ik stoel 1D.
Ik vlieg heel veel met Transavia al 14 jaar lang.
Helaas met zo vaak problemen van de 100 keer dat ik een vlucht boek gaat het 85 keer FOUT !!!!!!!!!!!!

Ook zowel deze keer na 16 keer opnieuw geprobeerd te hebben eb iedere keer kreeg ik de melding u moet een stoel reserveren (Maar die had ik al op 05-02-16 gereserveerd zowel heen als terug reis 1D)vandaar dat ik niet kon inchecken. Toen heb ik 14 keer opnieuw Transavia Amsterdam gebeld en mijn ongenoegen geuit.
Maar ook dat was niet bevredigend u moet dan maar gewoon in de rij gaan staan om in te checken bla bla bla. Maar dat wil ik juist niet ik heb alleen een handbagage bij me en omdat ik veel vlieg bij Transavia wil ik snel van A naar B. Toen na de 17e keer gebeld te hebben met Transavia kwamen ze EINDELIJK met de mededeling u toestel is gewijzigd. Toen heb ik weer opnieuw weer ingecheckt en een nieuwe stoel gereserveerd maar stoel 1D was toen al geblokkeerd toen heb ik 5C maar gereserveerd zeer tegen mijn zin in. Omdat Transavia een toestel wijzigt ga ik er van uit dat de passagierslijst met alle gegevens daarop even van toestel A naar toestel B overzet zodat de passagiers hun stoelreservering niet kwijt raken.
Maar nee hoor geen enkele passagier was hier van op de hoogte geen mail ontvangen met de mededeling van Dhr. van Dijk u vlucht gaat wel door maar we hebben het toestel gewijzigt en we hebben netjes voor u zoals het hoort u gegevens omgezet in het andere toestel. Ik heb met de twee piloten gesproken voordat we kunnen instappen heel gesprek gevoerd. Toen ik eindelijk kon instappen heb ik mijn ongenoegen geuit bij de Purser. Heel veel later bleek dat er veel meer aan de hand was het was een grote CHAOS!!!!!!! zoveel passagiers zaten op de verkeerde stoel door de verandering van het Toestel.
Kortom grote ellende WEER BIJ TRANSAVIA!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga nu een claim neer leggen bij u ter compensatie Ik ga er van uit dat u dit wel snel zal afwikkelen zo niet dan neem ik andere maatregelen. Die zullen zeer vervelend worden voor Transavia.

Mijn claim Is,
4 uur arbeidsloon voor al het werk wat ik heb moeten verrichten door alle ellende door Transavia
500 Euro

17 keer gebeld met Transavia Amsterdan 50 Euro

Mijn laatste vakantiedag naar de vernieling gebracht door TRANSAVIA kosten 500 euro

Op de dag van vertrek anderhalf uur eerder moeten vertrekken om alles misschien nog in orde te krijgen.
Kosten 187.50

Totaal 1237,50 dat zijn mijn kosten veroorzaakt door Transavia.
Ik ga er van uit dat er binnen een week dit bedrag op mijn rekening overgemaakt is NL02RABO0321039270

Mvg C.M. van Dijk
Gooimeerpromenade 60 1277 EP Huizen.
Boekingsnummer D4I4KF

Ben ik niet

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maiara