Klacht: In onzekerheid gelaten, geen communicatie

sony65 op 05 juni 2020 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Wij vertrekken in juli naar Italië en onze reis was in januari geboekt bij prijsvrij. We hebben 1 cent aanbetaald. Omdat ik een risico patiënt ben en juist geen risico wil lopen in een gebied met code geel heb ik meerdere malen gevraagd hoe verder. Van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk zelf besloten om de knoop door te hakken en mijn verlies te dragen (net als vorig jaar bij een brandstof verstoring op Schiphol). Prijsvrij reageert hard en zakelijk, van 1020€ kosten betaal ik volgens hen 720€ annuleringskosten. Dat bevreemdt mij omdat er 40€ bagagekosten en 20€ annuleringskosten worden doorberekend. Ook wordt er gezegd dat duidelijk ik de voorwaarden staat dat de annuleringskosten 100% bedragen van de tickets volgens de voorwaarden van de Jong Intra tours (pakketreis) we vliegen met Ryanair. In deze tijden kan het niet zo zijn dat wij maar geduldig moeten zij en uren aan de lijn moeten hangen (u bent nummer 89!) om te redden wat er te redden valt.
Ik ben mijn baan verloren en ik val in de risicogroep. Dat is niet leuk om steeds te moeten melden. Ik heb er slapeloze nachten van. Ik annuleer de reis dus omdat ik geen risico wil lopen met mijn gezondheid. Dat je daarvoor wordt gestraft is verdrietig. Prijsvrij is aangesloten bij SGR en ANVR, ze kunnen makkelijk een deal maken met de jong intra om goedkoop te annuleren?!

Ik ben pas tevreden wanneer prijsvrij en de jong intra contact met elkaar hebben en water bij de wijn doen. Het is voor de consument al erg genoeg!
Dus annuleringskosten prima maar naar alle redelijkheid en niet volgens de starre regels en niet meer dan 1/3!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijsvrij.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prijsvrij.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 16 november 2020 om 15:35 geantwoord

Beste mevrouw Hallebeek,
Bedankt voor uw beoordeling.
Allereerst onze excuses voor deze verlate reactie. Wat ontzettend vervelend dat u deze ervaring hebt met Prijsvrij vakanties, dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest.
Helaas is het niet meer mogelijk om uw klacht via deze weg in behandeling te nemen, mocht u toch nog vragen/opmerkingen hebben dan wil ik je vriendelijk verzoeken om hierover contact op te nemen met onze klantenservice, dit kan via e-mail of telefoon.

Prijsvrij Vakanties

sony65

Heeft op 16 december 2021 om 15:44 geantwoord

De manier waarop kan niet door de beugel. Bij de klantenservice kom je niet verder! Reageren op een klacht ruim een half jaar later is schandalig!

Alle klachten die gemeld zijn door sony65