Klacht: Ik word opgelicht

op 15 juni 2016 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Onlangs heb ik voor een week een auto gehuurd via BuroScanbrit bij Hertz in Belfast. Voor eigen risico word maar liefst € 1700 gereserveerd dat ik in Nederland heb verzekerd. Bij Hertz kost dat ong. € 250,–. Ik kreeg een auto met 2 schadeplekken en vol met krasjes die we hebben laten noteren. Bij terugkomst werd er toch schade geconstateerd aan de voorruit. Een klein minuscuul “putje” dat er mogelijk al was. Volgens de medewerker moest de ruit worden vervangen en hiervoor is vooralsnog maar liefst € 844,17 berekend. Het betreft hier een Ford Fiësta. Met wachten nog op de daadwerkelijke afrekening dat weinig fatsoenlijks doet vermoeden. Gelijk nadat ik de auto heb ingeleverd kreeg ik een mail. Kan ik u helpen luidde de tekst. Hier heb ik de volgende dag mijn verhaal gedaan maar het antwoord moet nog komen. De site van Hertz geeft geen mogelijkheid om een klacht in te dienen, je kunt alleen je “ervaring delen”. U raadt het al, ook hier reageert men niet.

Wanneer Hertz de zaak zowel financieel de kwestie fatsoenlijk oppakt.
Ik verwacht een fatsoenlijke reactie op mijn vragen/klachten
Wanneer Hertz het beleid aanpast en het zijn klanten serieus gaat nemen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 17 juni 2016 om 14:17 geantwoord

Heeft op 17 juni 2016 om 19:34 geantwoord

Ik heb mail ontvangen van Hertz Ierland. Een oplossing is het niet te noemen. Uiteraard word ik gewezen op de voorwaarden en getallen die het bedrag verklaren. Dat was voorspelbaar. Het goede nieuws; Hertz reageert wanneer je de publiciteit zoekt. Verder heeft Hertz het niet begrepen. Het is erg n.l. eenvoudig om je te verschuilen achter de voorwaarden en de getallen. Getallen zijn manipuleerbaar en het gevoel opgelicht te zijn is daarmee niet van de baan

Alle klachten die gemeld zijn door Hertzsucks