Klacht: Ik wilde de vakantie één week opschuiven of paar dagen verlengen

op 03 mei 2017 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Ik wilde de vakantie één week opschuiven van 22-7- / 29-7- of paar dagen verlengen.Dat ging niet dan was ik mijn aabetaling kwijt € 850,00.
Dan werd deze reis geannuleerd en een nieuwe geboekt.
De touroperator LMX doet moeilijk zeiden ze.

Als dat wel kan een van de 2 iets bijbetalen wil ik wel maar geen € 850,00.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 04 mei 2017 om 09:45 geantwoord

Beste heer Struthmann,

Hartelijk dank voor uw melding. Onze excuses dat u deze ervaring met Prijsvrij.nl heeft gehad. We vinden het vervelend dat wij u niet hebben kunnen helpen zoals u zou verwachten.

We zien dat onze Reserveringsafdeling contact heeft gehad met de reisorganisatie van uw vakantie. Zij hebben aangegeven dat ze jammer genoeg de reis niet zomaar kunnen aanpassen. De vluchten staan namelijk al definitief geboekt en deze kunnen niet meer gewijzigd worden zonder hoge annuleringskosten.

Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten maar in dit geval zijn we afhankelijk van de reisorganisatie van uw vakantie.

Team Prijsvrij.nl

Heeft op 04 mei 2017 om 16:19 geantwoord

Ik vind dit echt schandalig dat dit niet kan ik hoor bij andere reisorganisaties is dit geen probleem. Dit is voor mij een reden om nooit meer bij Prijsvrij te boeken.Zal dit ook andere aanraden dit niet meer te doen.

Alle klachten die gemeld zijn door struthmann