Klacht: ik moet als enige van 8 mensen voor 16.00 of na 18.30 terug omdat ik anders geen 40% korting krijg via mijn abonnement.

op 11 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

In mijn museumgroepje van 8 personen, die allemaal nog een
“oud” 40% kortingsabonnenment hebben, ben ik de enige die via mijn abonnement geen korting krijg tussen 16.00 – 18.30 uur. Ik ben later bij dit groepje gekomen. Dit is heel frustrerend, want dan ga ik meestal in mijn uppie maar rond 16.00 de terugreis doen. Niet zo gezellig !! Ik zou het zoooo fijn vinden als de NS een uitzondering kan/wil maken in dit geval, zodat ik gezellig bij het clubje kan blijven en gezamenlijk naar huis kan gaan!

Ik hoop van harte dat jullie begrip hebben voor mijn situatie en voor deze keer een uitzondering willen maken zodat ik nog een aantal jaartjes met mijn groepje meekan op de heen - én de terugreis !!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 19 juli 2016 om 09:33 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door waarom doet deze regel het niet
x