Mijn Klacht:
Goedeavond! Ik heb altijd goede ervaring met Scoupy. Maar na contact met Liselotte van de klantenservice Scoupy ben ik zeer teleurgesteld. Op 05.10.22 heb ik 1 tandpasta Parodontax en 1 tandpasta Oral B bij Kruidvat gekocht. De caissière van Kruidvat heeft een fout gemaakt maar heeft de fout hersteld. Ze heeft 2 mal het bedrag inminderen gebracht. De aantal tubes op mijn kassabon zijn 2. Liselotte heeft gezegt dat ik heb 2 tubes Paradontox (11 actie) gekregen . Maat ik heb op mijn kassabon allen 2 tubes: 1-Paradontax en 1-Oral B.
Liselotte van klantenservice tijdens 2 dagen van once communicatie via mail stop ze en ik kreeg geen bericht. Ik denk dat ze mijn berichten niet leest. Mijn probleem is niet een groot probleem, alleen ik mis een serieze klantenservice en aandacht voor mijn als klant. Ze lost geen problemen op maar maakt problemen. Ik ben erg teleurgesteld en wil een oplossing voor het probleem. Ik verzoek u dan ook de bijlagen bij Liselotte op te vragen.Met vriendelijke groet Olivia Lopes
Gewenste Oplossing:
Toekenning van waar ik recht op heb.
