Klacht: Ik ben teleurgesteld door de behandeling van de klantenservice Scoupy

Olivia Lopes op 02 november 2022 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedeavond! Ik heb altijd goede ervaring met Scoupy. Maar na contact met Liselotte van de klantenservice Scoupy ben ik zeer teleurgesteld. Op 05.10.22 heb ik 1 tandpasta Parodontax en 1 tandpasta Oral B bij Kruidvat gekocht. De caissière van Kruidvat heeft een fout gemaakt maar heeft de fout hersteld. Ze heeft 2 mal het bedrag inminderen gebracht. De aantal tubes op mijn kassabon zijn 2. Liselotte heeft gezegt dat ik heb 2 tubes Paradontox (11 actie) gekregen . Maat ik heb op mijn kassabon allen 2 tubes: 1-Paradontax en 1-Oral B.
Liselotte van klantenservice tijdens 2 dagen van once communicatie via mail stop ze en ik kreeg geen bericht. Ik denk dat ze mijn berichten niet leest. Mijn probleem is niet een groot probleem, alleen ik mis een serieze klantenservice en aandacht voor mijn als klant. Ze lost geen problemen op maar maakt problemen. Ik ben erg teleurgesteld en wil een oplossing voor het probleem. Ik verzoek u dan ook de bijlagen bij Liselotte op te vragen.Met vriendelijke groet Olivia Lopes

Gewenste Oplossing:

Toekenning van waar ik recht op heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Scoupy

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scoupy over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Scoupy nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scoupy in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Olivia Lopes