Klachten over Scoupy

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Scoupy zijn gemeld. Lees meer >

28% van alle klachten opgelost. Nog 18 klachten nodig voor een plaats in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

28%
32 klachten gemeld
9 openstaande klachten
14 klachten in behandeling
9 klachten opgelost
5.9 /10
17 stemmen
17

Tijdslijn

In erste instantie een kuipje Becel pro-actiev 500 gram gekocht, blijkt die buiten de cashback te vallen. Opnieuw een kuipje becel Pro-actiev gekocht van 250 gram, welke aan de actievoorwaarden voldoet. Kassabon met naam winkel, datum aankoop en prijs product duidelijk... Lees meer

20 april 1e keer aanvraag ingediend; wordt afgekeurd omdat de gevraagde gegevens niet duidelijk zichtbaar zouden zijn. Nieuwe foto gemaakt, opnieuw ingediend; wederom afkeuring om dezelfde reden. Ik heb geen idee waar het probleem ligt: het gevraagde (naam winkel, naam actieproduct... Lees meer

Ongeoorloofd gebruik emailadres

Klacht van op 24 maart 2018 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Omdat ik een account heb bij SCOUPY krijg ik mail. Graag wil ik weten hoe SCOUPY aan mijn gegevens is gekomen. En hoe en wanneer ik een account heb aangemaakt. 100% zeker dat ik dat niet zelf gedaan heb. Ik... Lees meer

Ik heb een kassabon van Radler Fris 0.0 ingediend. Deze is afgekeurd omdat dit product niet bij de actie zou horen. Het staat toch echt met koeieletters op de verpakking dat ik dit product gratis kan proberen! Lees meer