Klachten over Scoupy

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Scoupy zijn gemeld. Lees meer >

22% van alle klachten opgelost. Nog 14 klachten nodig voor een plaats in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

22%
36 klachten gemeld
13 openstaande klachten
15 klachten in behandeling
8 klachten opgelost
5.4 /10
19 stemmen
19

Tijdslijn

Actie afgelopen

Klacht van op 25 augustus 2018 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Al verschillende malen mijn neus gestoten aan het feit dat de nieuwe producten van Scoupy NIET te verkrijgen zijn. Uiteindelijk liggen ze in de schappen....en dat is de actie afgelopen. Waardeloze actie. Al meermalen overkomen. Betreft de kruidenpasta van Santa marina Lees meer

Ik heb via een actie 2 SOLAR powerbanks besteld. Na meerdere keren contact opnemen hebben ze pas de pakketjes gestuurd. Er stond binnen 7 dagen en heeft zeker 3 werken geduurd. Toen ik de pakketjes eenmaal binnen had bleek dat... Lees meer

Via Internet kon je deelnemen aan de geld-terug-actie van Koupe ijs. Een kennis van mij vond dit ook het proberen waard. Zij kocht dit ijs en wilde het geld terugvragen. Wat bleek: meedoen was niet mogelijk, want ze was niet... Lees meer

Wel beloven niet doen

Klacht van op 02 juli 2018 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

vandaag, 2 juli 2018 via advertentie in nieuwste Libelle van 4 juli 2018 1 pak Koopmans Borencake gekocht. Scoupy weigert dit terug te betalen na telefonische informatie met uw medewerkster Sina. Het kan natuurlijk nooit het geval zijn dat iets... Lees meer

Alle aanvragen afgekeurd

Klacht van op 30 juni 2018 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Boodschappen stonden donderdag tussen 18:00-20:00 klaar, na gebeld te hebben met Jumbo Wolvega of ik ze eerder kon ophalen was dit geen probleem. Op de bon stond alleen nog steeds dezelfde tijd aangegeven. Na 4 producten bij Scoupy hebben ingediend... Lees meer