Klacht: ik ben net op 9 Februari klant geworden

Andreamurfi op 20 februari 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

ik ben op 9 februari klant geworden en nu al een rekening van 138 euro moet betalen ,nu krijg ik weer een rekening van 53 euro per maand
1 ding te eerste had ik Ziggo geannuleerd in December, maar pas in Februari ben ik twee keer gebeld ,jammer ik kom mijn mobiel niet beantwoorden
want ik had al een nieuw contract afgesloten bij KPN VOOR 44 EURO PER MAAND en nu moet meer als dubbel betalen ,omdat jullie mijn brief van annulering niet willen zien ,jullie hebben bij KPN wel mijn Afbomend opgezegd dat was niet de bedoeling ik ben nu verplicht om bij jullie te blijven ,maar om zo hoge rekening te ontvangen vind ik schandalig. Doe er wat aan

ik zou tevreden zijn als ik 44 euro per maand zou betalen wat ik ook bij de KPN betaal zou hebben nu met Ziggo sport en espn sport. Dan ben ik tevreden anders ..... ga ik

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Andreamurfi