Klacht: Ideal betaling uitgevoerd, laptop wordt niet geleverd ( status opgelost binnen een week)

op 02 juli 2012 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een laptop van hp besteld in de aanbieding met gratis printer en muis. Dat voor een bedrag van 549 euro. Ideal betaling gedaan, geen orderbevestiging. Vervolgens gebeld en begrepen dat er een probleem is met ideal en systeem van bol.com. Geen probleem het geld zou binnen drie dagen worden teruggestort. Na drie dagen niets. Opnieuw contact opgenomen, blijkt dat alles nog niet eens in gang was gezet om terugbetaling te laten plaatsvinden. Uitbetaling kan nog drie weken duren en als straks de aanbieding is afgelopen heb ik mijn geld nog niet ontvangen.

Ben hier erg ontevreden over. Als het nou om vijftien euro zou gaan dan maakt mij dat niet uit. Maar dit is toch een aardig bedrag.

Gewenste Oplossing:

Wij willen de producten volgende week geleverd hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 13 juli 2012 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.

Inmiddels is er contact met u opgenomen. Hopelijk is uw klacht naar tevredenheid opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,
bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bol.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Baauw28