Klacht: website werkt niet !!!en klantendienst is nooit bereikbaar

Daisy Parmentier op 12 juli 2023 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Ik ben al jaren klant bij ici paris en probeer nu een inkijk te hebben op de voorraad in de winkel van De Panne aan zee, maar de website werkt niet , wanneer men bv een merk aanvinkt dan spring de site terug naar de startpagina en ben je terug bij af .
De vermelding van de klantendienst dat ze bereikbaar zijn van maa/tot vrij/ van 09 tot 20uur is niet conform hun vermelding want als ik probeer te bellen één ( 1) minuut na 9 uur zijn reeds al hun medewerkers bezet !! met wie dan ? met elkaar, als ik probeer te chatten met MILA zoals vermeld krijg ik de melding dat er 1 klient nog voor is maar na een half uur te wachten is dezelfde klient nog steeds bezig !!dat kan toch niet hé , mijn mening is dat ze het gewoon vertikken van de telefoon op te nemen of te chatten . Dat is onaanvaardbaar en stemt me tot nadenken van in een andere parfumerie zaak te gaan kopen .

Dat ze hun klanten te woord staan aan de telefoon en ze geen onwaarheden schrijven op hun site en dat ze alles in orde zetten . NB Wie gaat al mijn telefoonrekeningen betalen !!!!ik bel niet gratis en als ik verschillende keren een half uur moet wachten of naar muziek te luisteren dan begint het zeker duur te worden . Ik vraag hierbij een compensatie voor al mijn nutteloze wachttijden aan de telefoon van een tegoedbon van 10 euro

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daisy Parmentier