Klacht: Lader stuk

op 17 december 2016 over Icentre in de categorie Computerwinkels

Zojuist mijn lader naar icentre gebracht binnen garantietermijn van 3 jaar. De lader bijna 2 jaar geleden gekocht bij icentre voor 79 euro! De vorige lader was ook stukgegaan. In deze periode de lader op een goede manier gebruikt. Uiteraard wat gebruikerssporen. Bij aankomst icentre vol goede moed, werd de grond onder mijn voeten weggetrokken. Wat een slechte service! Ik heb een garantiebewijs, maar dit mag totaal niet gelden. De lader wordt ter reparatie opgestuurd en je krijgt een prijsopgave! Te gek voor woorden. Waarvoor is de garantie opgenomen?? Vervolgens onder hevig protest ga ik akkoord met het opsturen, krijg je niet eens een lader ter bruikleen. Waar is het fatsoen beleefdheid gebleven?? Klant, zoek het maar uit!! Antwoord?? U kunt er ook één kopen!! Totaal geen oplossingsgerichtheid, servicegerichtheid en inlevingsvermogen. Om het dan helemaal mooi te maken, mocht de lader niet gerepareerd kunnen worden, dan moet je wel maximaal 90 euro onderzoekskosten betalen!! Of afstand doen van de lader!!! Bizar, ik heb dit nog nooit meegemaakt. Wat een arrogantie. De klant mag lekker de boom in, dat is het motto van icentre. Slechte service. Ik kan de klok er gelijk opzetten dat de lader niet onder garantietermijn gerepareerd zal worden. Ik zal dus of de reparatiekosten moeten betalen of gewoon een nieuwe moeten kopen. Volgens de verkoper moet ik niet vooruit lopen op de zaken, maar ik weet wel beter met mijn gezonde verstand. Ik heb met alle merken gewerkt en dit heb ik echt nog nooit meegemaakt! Ik zal ook elke week een verhaal doen op social media over mijn ervaring bij icentre. Zodat iedereen weet dat je nergens recht op hebt als klant. Zodra je de deur uitloopt met een nieuw product, zijn ze je al vergeten en verstoppen ze zich achter hun voorwaarden!

Als ik kosteloos een nieuwe lader krijg voor mijn macbook. Niet meer en zeker niet minder!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Icentre over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door sadena85@gmail.com