In augustus 2016 bij I-centre Groningen op zoek naar echt goede oplaadsnoeren, omdat snoertjes tot nu toe (ook de originele appel snoeren) zo snel kapot zijn, en we daar een goede oplossing voor wilden. Oav van Icentre geinvesteerd in echt dure... Lees meer

Op 3 maart heb ik samen met mijn zoon van 7 een nieuw hoesje gekocht voor de i-pad mini. Een mooie blauwe. Thuis gekomen natuurlijk gelijk het cadeau openmaken en de oude hiermee vervangen. Wat blijkt nu. Hij past niet.... Lees meer

Ik heb vier maanden geleden een leren telefoonhoesje gekocht bij iCentre en die is nu gescheurd waardoor deze niet meer om de telefoon past. Ik krijg hier geen nieuwe voor, want "de computer geeft aan dat hij total loss is... Lees meer

Zojuist mijn lader naar icentre gebracht binnen garantietermijn van 3 jaar. De lader bijna 2 jaar geleden gekocht bij icentre voor 79 euro! De vorige lader was ook stukgegaan. In deze periode de lader op een goede manier gebruikt. Uiteraard... Lees meer

17 November online een macbook pro gekocht met als leverdatum 23 November. 23 november geen macbook pro. Leverdatum werd opgeschoven naar 30 November. 30 November geen macbook pro. Leverdatum werd opgeschoven naar eind december. Op 30 November mijn bestelling geannuleerd. Met servicedesk iCentre gebeld.... Lees meer

Iphone 6s - 64gig zakelijk met 1 jarig Tmobile abonnement. Telefoon heeft kuren, valt uit bij kou en batterij heeft zeer korte standby. Deze telefoon valt nog ruimschoots onder apple garantie. Bij ontvangst Icentre was er al sprake van een ontmoedegingsbeleid. Ik heb in... Lees meer

3/4 maand geleden heb ik iphone kabel gekocht voor 25 euro. Op de bon staat duidelijk op alle producten van apple 3 jaar garantie. Vandaag ben ik naar icentre gegaan, ze willen niet mee werken aan de oplossing, ze... Lees meer

Op 24 september heb ik mijn 16 maanden jonge iPhone6 naar het iCentre gebracht omdat de GPS niet meer werkte. De winkeldame gaf aan dat het onder garantie viel mits het geen waterschade betrof. Aangezien hier geen sprake van was... Lees meer

Als ik online een afspraak wil maken om mijn kapot gevallen I-phone scherm te laten repareren, kan dit alleen één week vooruit. Echter zitten alle dagen één week vooruit vol, op één dag na, waarop ik niet kan. Ik bel dan op... Lees meer

Op vrijdag 15 juli 12.45 uur kwam ik inenten Alkmaar binnen met een klacht over mijn iPad , ik krijg telkens een pop-up die mij telkens wijst dat ik in moet loggen bij icloud die ik met geen mogelijkheid wegkrijg.... Lees meer
