Klacht: Hanteren garantietermijn

op 20 maart 2017 over Icentre in de categorie Computerwinkels

In augustus 2016 bij I-centre Groningen op zoek naar echt goede oplaadsnoeren, omdat snoertjes tot nu toe (ook de originele appel snoeren) zo snel kapot zijn, en we daar een goede oplossing voor wilden.

Oav van Icentre geinvesteerd in echt dure Belkin snoeren (3x!) die heel degelijk zouden zijn.

Opladen van telefoon dochter geeft al sinds aantal weken problemen, van alles uitgeprobeerd waar het aan ligt, ook onderzoek Iphone etc. Nu blijkt dat het tot onze verbazing toch aan het snoer ligt: dat hadden wij vanzelfsprekend als laatste verwacht: topkwaliteit waar je ook voor betaald die binnen een half jaar het niet meer doet!

Contact gezocht met I-centre (dat kan alleen via de klantenservice): die willen niets doen omdat op accessoires een half jaar garantie zit, waar we dus nu net overheen zijn door het onderzoek naar de oorzaak van de laadproblemen. De winkel zou deze termijn volgens de klantenservice ook strict moeten handhaven.

Klanten-service en klantenbinding (wij zijn vaste klant en hebben al heel wat apple computers in deze winkel gekocht, het is onze eerste keuze in Groningen) is tegenwoordig: Zeer teleurstellend, het komt over als arrogant, en gedesinteresseerd (en waar gaat het over…..)

In elk geval zullen we ons de volgende keer geen dure zaken laten aanpraten, en zullen we echt twee keer nadenken of we onze apple aanschaf via I centre zullen doen.

Met heel weinig: enige coulance tav hanteren garantietermijn:vervanging van dit snoer, dat in feite binnen garantietermijn problemen vertoonde, maar door onderzoek naar oorzaak net over de termijn is.

(kosten : € 24, 99 en voor I centre waarschijnlijk een stuk minder)

Waardoor we weer met plezier bij I Centre binnen zullen lopen, en niet zullen associeren met een arrogant bedrijf dat kennelijk niet veel op heeft met klanttevredenheid)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Icentre over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door netbliid