Klacht: geen garantie op telefoonhoesje van €45

op 20 december 2016 over Icentre in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vier maanden geleden een leren telefoonhoesje gekocht bij iCentre en die is nu gescheurd waardoor deze niet meer om de telefoon past. Ik krijg hier geen nieuwe voor, want “de computer geeft aan dat hij total loss is en we kunnen natuurlijk niet gratis een nieuw hoesje geven”. Ze raden me aan met Apple te bellen voor coulance (Apple krijg ik niet te pakken). Bovendien heb ik ‘m niet bij apple gekocht, maar bij de iCentre en ik vind (en mn rechtsbijstandsadviseur ook) dat ik van een dergelijk product mag verwachten dat het langer mee gaat. Op de verpakking van het hoesje staat zelfs dat na verloop van tijd de kleur kan vervagen – een teken dat ook Apple zelf er vertrouwen in heeft dat het hoesje jarenlang mee moet kunnen gaan.

Gewenste Oplossing:

Dat ik een dikke bos bloemen en een gratis nieuw hoesje krijgt met excuses dat je zo niet met klanten om moet gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Icentre over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door TADykstra