Mijn Klacht:
Ik heb 10 februari een retour aanvraag gedaan om een tv terug te sturen. Ibood heeft een externe bedrijf die de tv’s brengt en ophaalt ingeschakeld. Het bedrijf zou 14 februari, 23 Februari en 1 maart langs moeten komen om het op te halen. Alle 3 de data’s heb ik geen bevestigingsmail of mail met tijdspanne ontvangen. Ik heb 3 dagen voor niks vrijgepland zodat de tv opgehaald kan worden en ik mijn geld terug zou moeten ontvangen.
Ik heb hier geen vertrouwen meer in. Ik heb een voorstel ingediend dat ik op zn minst de helft van het geld zou krijgen. Het andere helft van het bedrag kan ibood in 2 splitsen en de helft weer daarvan bij het bedrijf gaan claimen voor schade dat ze aan ibood hebben aangericht.
Casenr bij ibood: 230301-000339
Gewenste Oplossing:
Ik heb een voorstel ingediend dat ik op zn minst de helft van het geld zou krijgen. Het andere helft van het bedrag kan ibood in 2 splitsen en de helft weer daarvan bij het bedrijf gaan claimen voor schade dat ze aan ibood hebben aangericht.
Alle partijen leveren in. Ik dan wel het meest maar wel fair
