Klacht: Tv aankoop

haydar op 27 februari 2024 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via ibood een samsung tv gekocht. Na het uitpakken en instaleren opgemerkt dat we een dode pixel hebben. Gelijk gebeld met. Van kastje naar de muur gestuurd. Hebben weken moeten bellen en mailen. Twee keer een aanmelding gemaakt helaas zonder resultaat. Ik moest de voorwaarden lezen en aangeven dat ik DOA moest aangeven. Heb dat telefonisch aangegeven. Maar het gesprek konden ze niet terugvinden.

Ik moest de voorwaarden lezen. Trouwens in de voorwaarden is dit NIET opgenomen.

Coulance hebben ze me maar 40 euro aangeboden. Te gek voor woorden.

Mijn advies koop niet via deze site.
Zeer klant onvriendelijk webwinkel.

Gewenste Oplossing:

Denk zelf aan een nieuwe toestel. Of minimaal 100 euro. Lijkt me redelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ibood over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door haydar