Mijn Klacht:
Ruimschoots een maand geleden (26-08) een 4 seizoenen dekbed van Ten Cate besteld en deze zou verzonden zijn… Maar nooit aangekomen. 3 x een melding gedaan via de website, maar dat werkt dus niet. Via Whatsapp bericht gestuurd, verzocht nogmaals via de website te doen maar je raad het al… Het werkt niet! Dus uiteindelijk ‘geholpen’ door een medewerker van iBood. Moest een onderzoek komen en ik zou op de hoogte worden gehouden. Maar je raad het al… Dus niet. Afijn na de dagen maar nog eens contact opnemen met iBood en het antwoord was: ‘Ja sorry, we hebben het niet meer op voorraad je krijgt je geld binnen 10 werkdagen terug’. Nou wordt het nog leuker want wat blijkt, de ‘HUNT’ actie is begonnen sinds vandaag en ja ja je raad het al!!! De 4 seizoenen dekbed van Ten Cate is weer eens in de aanbieding!! (Maar gelukkig hebben jullie deze wel uuhhh niet? op voorraad?) wat een amateurs daar zeg. Schandalig!
Gewenste Oplossing:
Geld terug of dekbed fatsoenlijk opsturen en niet na een maand!
EN NIET LIEGEN TEGEN KLANTEN!
